Van juni 2005 tot en met oktober 2006 was Marc Eysink Smeets interim-coördinator Citymarketing voor de gemeente ’s-Hertogenbosch.

In deze functie was hij verantwoordelijk voor:
– het ontwikkelen van een intakeprocedure voor nieuwe evenementen waar verschillende beleidsafdelingen bij betrokken zijn;
– het ontwikkelen van een gerichte aanpak van gemeentelijke relatiemarketing bij diverse evenementen;
– het verzorgen en coördineren van interne afstemming tussen gemeentelijke diensten enerzijds en organisatoren van evenementen anderzijds;
– het initiëren en coördineren van de uitvoering van een stadspromotionele Ster-Cultuurcampagne rond verschillende culturele evenementen in najaar 2006;
– het coördineren en inhoudelijk uitwerken van een sponsor-ontbijt tijdens de wielerronde Eneco-tour.

Verder was Marc Eysink Smeets betrokken bij de totstandkoming van Leontiens Ladies Ride, Nationale Taptoe ’s-Hertogenbosch, Indoor Brabant, Ordina Open, Theaterfestival Boulevard en Artfair Den Bosch.

www.s-hertogenbosch.nl

 

Reacties zijn gesloten.